Для осіб з інвалідністю внаслідок війни передбачено позачергове безплатне встановлення квартирних телефонів і позачергове користування всіма послугами зв'язку.
Заяви на встановлення квартирного телефону від громадян пільгових категорій беруться на облік і задовольняються відповідно до законодавства тільки за зареєстрованим місцем проживання таких громадян.
п.10 ч.1 ст.13 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
Постанова Кабінету Міністрів України “Про затвердження Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг” від 11 квітня 2012 р. № 295.
Особи з інвалідністю внаслідок війни.
- заява на встановлення квартирного телефону (приймається за умови пред’явлення документа, що посвідчує особу);
- документ, що підтверджує право власності на житлове приміщення, або паспортний документ з відміткою про реєстрацію місця проживання за зазначеною в заяві адресою;
- посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни;
- реєстраційний номер облікової картки платника податків.
До відповідного оператора, провайдера телекомунікацій.
Черговість на встановлення квартирного телефону громадянам пільгових категорій визначається датою подання повного переліку документів, якими підтверджуються пільги.
Оператор повинен повідомити споживачеві про дату реєстрації заяви та її реєстраційний номер.
– відсутність технічної можливості надати послугу;
– заборгованість абонента перед оператором, провайдером за надані послуги, що належним чином підтверджено документально;
– невідповідність кінцевого обладнання абонента встановленим вимогам;
– ненадання необхідних документів;
У разі відмови в укладенні договору оператор, провайдер повідомляє про це споживача із зазначенням причин відмови, зокрема в усній формі під час замовлення послуги, в письмовій формі на письмове звернення споживача протягом не більш як 20 календарних днів.
Така відмова може бути оскаржена шляхом звернення до суду або до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації.