Позачергове встановлення на пільгових умовах квартирних телефонів - оплата у розмірі 20 процентів від тарифів вартості основних робіт (якщо будинки (приміщення) обладнано розподільними лініями зв’язку і кінцевими кабельними пристроями для підключення абонентської проводки, а довжина абонентської проводки від кінцевого кабельного пристрою у будинку (приміщенні) до точки підключення кінцевого обладнання не перевищує 40 метрів) та 50 процентів від тарифів вартості додаткових робіт (прокладення частини абонентської проводки завдовжки більш як 40 метрів, у тому числі встановлення кінцевих кабельних пристроїв та опор повітряних ліній зв’язку тощо).
п.19 ч.1 ст.12; п.18 ч.1 ст.14; п.20 ч.1 ст.15; п.12 ч.1 ст.16; ч.3 ст. 16-1 Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
Стаття 91 Бюджетного кодексу України;
затвердження Правил надання Постанова Кабінету Міністрів України від 11 квітня 2012 р. № 295 “Про та отримання телекомунікаційних послуг”.
- учасники бойових дій;
- учасники війни;
- особи, на яких поширюється дія Закону;
- постраждалі учасники Революції Гідності.
- заява про оформлення пільги;
- документ, що підтверджує право власності на житлове приміщення, або паспортного документа з відміткою про реєстрацію місця проживання за зазначеною в заяві адресою;
- оригінал та копія ветеранського посвідчення;
- реєстраційного номера облікової картки платника податків.
Звернутися до постачальника/надавача послуг зв’язку.
Черговість на встановлення квартирного телефону громадянам пільгових категорій визначається датою подання повного переліку документів, якими підтверджуються пільги. Оператор повинен повідомити споживачеві про дату реєстрації заяви та її реєстраційний номер.
– відсутність технічної можливості надати послугу;
– заборгованість абонента перед оператором, провайдером за надані послуги, що належним чином підтверджено документально;
– невідповідність кінцевого обладнання абонента встановленим вимогам;
– ненадання необхідних документів;
У разі відмови в укладенні договору оператор, провайдер повідомляє про це споживача із зазначенням причин відмови, зокрема в усній формі під час замовлення послуги, в письмовій формі на письмове звернення споживача протягом не більш як 20 календарних днів.
Така відмова може бути оскаржена шляхом звернення до суду або до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації.