Надання підтримки особам з інвалідністю внаслідок війни
Подання заяви

~ 3 хвилини

Реєстрація

до 1 хвилини

Вартість

безкоштовно

Інформація про послугу

Ветерани війни – особи з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи мають можливість отримати грошову допомогу від Міжнародної Федерації Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця та Товариства Червоного Хреста України. Виплата у розмірі 4000 грн надійде на банківський рахунок заявника. Виплата щомісячна протягом чотирьох місяців. Перший платіж надійде протягом семи робочих днів після подачі заяви. Ви можете отримати допомогу, якщо маєте посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни (І або ІІ групи) та інформація про Вас значиться в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни Міністерства у справах ветеранів України.

Як отримати послугу?
Зверніть увагу

Для заповнення заяви Вам потрібно обов’язково наперед мати:

  • електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису;
  • міжнародний номер банківського рахунку (IBAN);
  • контактний номер телефону (мобільний номер).
Як подати електронну заяву?
  1. Авторизуйтеся у кабінеті на eveteran.gov.ua за допомогою електронного підпису.
  2. Заповніть онлайн-форму на отримання підтримки.
  3. Заяву буде надіслано до Мінветеранів, де буде верифіковано наявність статусу ветерана війни – особи з інвалідністю вналідок війни (І або ІІ групи) заявника в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни. Якщо особа відповідає цьому критерію, тоді знеособлені дані заявника в автоматичному режимі передаються до Міжнародної Федерації Товариства Червоного Хреста і Червоного Півмісяця та Товариства Червоного Червоного Хреста України для прийняття рішення щодо призначення та подальшої виплати грошової допомоги протягом семи робочих днів на вказаний у заяві банківський рахунок. Якщо ні, заява буде відхилена.


Повідомлення про нарахування або відмову не буде надсилатися заявникам. Тому, у разі неотримання виплати у зазначений термін, телефонуйте до Мінветеранів за номером:

  • +380 (63) 227-14-56*. Вам обов'язково допоможуть з’ясувати можливу проблему та розкажуть про механізм її вирішення.

*Тарифікація на вихідні дзвінки відбувається згідно з умовами Вашого тарифного плану.

Зверніть увагу

Зверніть увагу!

Для заповнення заяви вам потрібні:

  • електронний підпис: файловий ключ, апаратний ключ або Дія.Підпис
  • документ про освіту
  • членам сім’ї ветерана - документ, що підтверджує родинні зв'язки
Питання та відповіді
Чому допомогу отримають тільки ветерани війни – особи з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи?

Соціальна підтримка осіб з інвалідністю – важлива складова діяльності держави в питанні забезпечення прав і можливостей осіб з інвалідністю нарівні з іншими громадянами та полягає у наданні пенсії, державної допомоги, компенсаційних та інших виплат, пільг, соціальних послуг, здійсненні реабілітаційних заходів, встановленні опіки (піклування) або забезпеченні стороннього догляду. Мінветеранів працює з донорами та іноземними партнерами, щоб формувати програми підтримки усіх категорій ветеранів. Ми розпочали співпрацю з донорами щодо підтримки ветеранів з інвалідністю І або ІІ групи групи. Однак зазначимо, що соціальними гарантіями користуються всі ветерани, учасники бойових дій. Це – пільги на комунальні послуги, право безоплатного проїзду, підтримка родин ветеранів, програми перенавчання, підвищення кваліфікації та працевлаштування, тощо.

Скільки в Україні осіб з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи?

В Україні 68 290 з 851 068 ветеранів мали інвалідність внаслідок війни І або ІІ групи згідно з відкритими даними вебсайту Мінветеранів https://data.mva.gov.ua/ станом на початок повномасштабного вторгнення РФ. Відтак, усі особи з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи, які мають відповідне посвідчення та числяться в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни Мінветеранів зможуть отримати поетапно дані виплати. Актуальне джерело отримання даних про ветеранів війни – органи соціального захисту населення (ОСЗН) та Пенсійного фонду України. Якщо Єдиний державний реєстр ветеранів війни Мінветеранів не знаходить особу, можливі технічні помилки при реєстрації в ОСЗН. В інтересах особи – звернутися до органів соцзахисту, Пенсійного фонду України та виправити помилки в особистих даних, щоб якісно отримувати як цю виплату, так і інші, передбачені законодавством або міжнародною допомогою.

Як мені знати, чи перебуваю я на обліку в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни?

Якщо Вам надано статус особи з інвалідністю внаслідок війни, видано посвідчення встановленого зразку, Ви перебуваєте на обліку осіб, які мають право на пільги (ОСЗН/Пенсійний фонд), тоді інформація про Вас надходить до Єдиного державного реєстру ветеранів війни автоматично.

Я можу використовувати гроші за свій розсуд, чи маю спрямувати їх, наприклад, на ліки?

Так, ви можете використовувати кошти на власний розсуд.

Я не знаю свого міжнародного номеру банківського рахунку (IBAN)?

IBAN – це міжнародний номер банківського рахунку. Складається з літер UA та 29 символів (літери та цифри). Оберіть свій банк зі списку за покликанням та ознайомитеся з інструкцією, як дізнатися IBAN свого рахунку.

Зверніть увагу

Наявність банківського рахунку є обов’язковою умовою для отримання міжнародної виплати.

Я зайшов на вебсайт eveteran.gov.ua і нічого не бачу. Що мені робити?

Якщо вам складно самостійно заповнити заяву онлайн, ви можете попросити про допомогу рідних, опікунів (за наявності), звернутись за консультацією до адміністраторів центру надання адміністративних послуг за наявності за фактичним місцем проживання. При заповненні заяви уважно вказуйте свої дані та переконайтеся, що заява надіслана. Якщо виплата не прийшла на вказаний вами в заяві банківський рахунок протягом семи робочих днів, телефонуйте у Мінветеранів за номером

+380 (63) 227-14-56*.

*Тарифікація на вихідні дзвінки відбувається згідно з умовами Вашого тарифного плану.

Коли я можу повторно зареєструватися на участь в проєкті, якщо моя заява була успішно надіслана до Мінветеранів, але грошова виплата не надійшла на мій банківський рахунок через потребу зміни/уточнення, виправлення помилки в облікових даних в органах соці

Просимо звернути Вашу увагу, що якщо особа з інвалідністю внаслідок війни І або ІІ групи стала на облік до органів соціального захисту населення чи Пенсійного фонду України або були внесені зміни/уточнення, виправлені помилки в облікових даних в поточному місяці, повторно електронну заяву на надання грошової допомоги потрібно подавати не раніше 25 числа наступного місяця. Це пов’язано з технічними договірними умовами передачі даних від Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги до Єдиного державного реєстру ветеранів війни.

Чи потрібно мені особисто запитувати Унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (УНЗР)?

Ні, за потреби УНЗР в межах процесу надання грошової допомоги буде отримано з відповідного реєстру для верифікації особи автоматично. Нагадаємо, що УНЗР є незмінним протягом усього життя громадянина, генерується автоматично у разі оформлення одного із біометричних документів, такого як ID-картка або паспорт громадянина України для виїзду за кордон. Для отримання підтримки наявність УНЗР є одним із додаткових способів перевірки та у разі його відсутності в особи в цілому не впливає на рішення надати грошову виплату. Разом з тим, якщо у Вас немає УНЗР через відсутність оформленого одного з біометричних документів, рекомендуємо знайти можливість оформити, щоб надалі безперешкодно користуватися новими електронними послугами Мінветеранів, які плануються для розробки в майбутньому.

Як я можу бути впевнений, що не відбудеться витік моїх персональних даних?

У процесі обробки інформації дані заявника знеособлюються. Передачі підлягають тільки міжнародний номер банківського рахунку IBAN та реєстраційний номер облікової картки платника податків (серія та/або номер документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, у разі коли особа через свої релігійні переконання відмовилася в установленому порядку від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків і має відповідну відмітку в паспорті), що у шифрованому вигляді передається до платформи управління даними компанії «РедРоуз Сі Пі Ес Лімітед»* для забезпечення виплати грошової допомоги. Всі персональні дані заявників обробляються та зберігаються виключно в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни (ЄДРВВ). В ЄДРВВ створено комплексну систему захисту інформації (КСЗІ) та підтверджено її відповідність вимогам нормативних документів у сфері технічного та криптографічного захисту інформації.

Компанія «РедРоуз Сі Пі Ес Лімітед» діє від імені Міжнародної Федерації Товариства Червоного Хреста і Червоного Півмісяця та Товариства Червоного Червоного Хреста України та відповідальна за реалізацію механізму оплати, необхідного для виплати грошової допомоги та забезпечує безперебійне застосування даної програми через Платформу управління даними Компанії «РедРоуз Сі Пі Ес Лімітед».

Як отримати електронний підпис?

За визначенням підпункту 23 пункту 1 розділу I Закону України «Про електронні довірчі послуги» КЕП – це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. КЕП накладається за допомогою особистого ключа та перевіряється за допомогою відкритого ключа.

Отримати електронний підпис заявник може в одному з акредитованих центрів сертифікації ключів (АЦСК). Сьогодні таких центрів в Україні 24. Інформацію про них можна отримати з Електронного реєстру суб'єктів, які надають послуги, пов'язані з ЕЦП на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України, який здійснює акредитацію центрів сертифікації ключів за покликанням. Отже, щоб стати власником електронного підпису:

  • зверніться до будь-якого кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг заповніть реєстраційну форму;
  • надайте паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків; також вам знадобляться додаткові документи, які встановлюються надавачем відповідно до його регламенту.
Зверніть увагу

Строк дії сертифікатів ЕЦП не перевищує два роки. Після закінчення цього терміну, для накладення ЕЦП на документи, необхідно здійснити повторне отримання послуг. Причиною цього є вимоги захисту інформації, які висуваються до засобів, що використовуються для накладення ЕЦП.

Як мені пройти процедуру ідентифікації та аутентифікації користувача за допомогою електронного підпису, щоб розпочати подання заяви?

На сторінці авторизації натисніть на вкладку Файловий ключ. Перетягніть у область виділену пунктирною лінією файл ключа або завантажте його зі свого носія.

Зверніть увагу

Підтримуються тільки формати ключів: .jks, .pfx, .pk8, .zs2, .dat.. У поле Пароль введіть пароль ключа. Натисніть на кнопку Продовжити.

Пов’язані закони й постанови
  • Закон «України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту»;
  • Закон України «Про захист персональних даних»;
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1175 «Деякі питання Міністерства у справах ветеранів України»;
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. № 700 «Про Єдиний державний реєстр ветеранів війни»;
  • Постанова Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2022 р. № 1393 «Про реалізацію спільного з Міжнародною Федерацією Товариств Червоного Хреста і Червоного Півмісяця та Товариством Червоного Хреста України проекту щодо надання підтримки особам з інвалідністю внаслідок війни».
Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux