до 30 хв
до 15 вересня 2024 року;
до 30 вересня 2024 року;
до 15 жовтня 2024 року;
до 30 жовтня 2024 року.
безкоштовно
Оголошено відбір на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб.
Відбір на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб проводиться на всій території України, окрім тимчасово окупованих територій України та територій, на яких ведуться активні бойові дії (окрім переміщених / релокованих за згодою).
Фахівець - це перша особа, яка зустрічає ветерана чи ветеранку після повернення в громаду, а також допомагає їхнім родинам та сім’ям полеглих героїв. Забезпечує інформаційний супровід та підтримку, консультує щодо отримання статусів, пільг, послуг, житла, проходження реабілітації, працевлаштування, започаткування власної справи, надає юридичну допомогу.
- Громадянин України;
- маєте рівень освіти не нижче бакалавра в галузях знань: «Освіта/Педагогіка», «Соціальні та поведінкові науки», «Право», «Охорона здоров’я», «Соціальна робота», «Публічне управління та адміністрування»;
- маєте сертифікат про підвищення кваліфікації за напрямом: “Фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб” (необов’язково);
- маєте реєстраційний номер облікової картки платника податків (РНОКПП) (за наявності).
- електронний підпис: файловий ключ, апаратний ключ або Дія.Підпис;
- документ про освіту;
- сертифікат підвищення кваліфікації (або інший сертифікат, який підтверджує додаткову експертність у цій сфері) щодо запровадження інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя відповідно до Порядку реалізації експериментального проекту щодо запровадження інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2023 р. № 652 (Офіційний вісник України, 2023 р., No 65, ст. 3696);
- паспорт громадянина України (ID-картка);
- облікова картка платника податків (РНОКПП)(за наявності);
- довідка медико-соціальної експертної комісії (за наявності);
- резюме (в довільній формі).
- Авторизуйтеся у кабінеті на eveteran.gov.ua за допомогою електронного підпису.
- Покроково заповніть онлайн-форму заяви та пройдіть онлайн тестування.
- Переконайтесь, що відомості в заяві є коректними і достовірними.
- Підпишіть заяву за допомогою електронного підпису.
Відповідальність за достовірність відомостей у заяві, несе заявник. Заяву буде надіслано до Мінветеранів, де буде перевірено наявність статусу для отримання переваги під час відбору.
Подати можна не більше однієї заяви від однієї особи. Відправлену заяву відредагувати не можна.
На вас очікує відбір:
- Проведення тестування (психологічне та на знання законодавства)
- Проведення співбесіди
- Працевлаштування в комунальній установі або закладі (за умови успішного проходження відбору).
- Навчання / підвищення кваліфікації відповідно до професійного стандарту.
Сьогодні є потужний запит на Фахівця із супроводу, який допомогатиме ветеранам війни та членам їхніх сімей легко та гідно пройти шлях переходу від військової служби до цивільного життя. У Вас буде можливість розвитку в розв’язанні питань ветеранської політики, адже Фахівець із супроводу перший зустрічає ветерана після демобілізації, допомагає йому інтегруватися в громаду, в якій він проживає, та в суспільство в цілому.
Відбір на посаду фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб проводиться на всій території України, окрім тимчасово окупованих територій України та територій, на яких ведуться активні бойові дії (окрім переміщених / релокованих за згодою).
Якщо Вам надано статус ветерана війни, члена сім’ї ветерана, постраждалого учасника Революції Гідності, члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана, члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи Захисниці України та видано посвідчення встановленого зразку, Ви перебуваєте на обліку осіб, які мають право на пільги, тоді інформація про вас надходить до Єдиного державного реєстру ветеранів війни автоматично.
Резюме – це документ, в якому коротко викладаються особисті, освітні та професійні відомості про особу.
Зазвичай потрібно подавати такі відомості: мета, освіта, досвід роботи, професійні навички, досягнення, особисті відомості, рекомендації.
Складаючи резюме, ви маєте виокремити не те, що ви хочете отримати і що вас цікавить особисто, а те, що ви можете запропонувати роботодавцеві, яку користь від вас матиме фірма чи організація.
Структура резюме може бути такою:
- Назва виду документа (посередині).
- Текст документу, який містить таку інформацію:
- контакти (домашня, електронна адреси, телефон (робочий, домашній, мобільний);
- прізвище, їм 'я (у називному відмінку) виділяють жирним шрифтом; краще писати спочатку ім'я, а потім прізвище);
- мета написання документа (участь у конкурсі, проекті);
- досвід роботи подають у зворотньому порядку: від останнього місця роботи до попереднього, зазначаючи період роботи, назву установи, сферу її діяльності, посаду, посадові обов'язки, досягнення; відомості про тимчасову роботу;
- роботу за сумісництвом, якщо вони відповідають посаді, на яку претендує особа. Якщо досвід роботи відсутній, акцентують увагу на освіті й навичках;
- освіта: повна назва навчального закладу, спеціальність, рік вступу і рік закінчення; факультативні тренінги, курси, семінари, які стосуються очікуваної посади;
- професійні уміння і навички (опис кожної навички має бути підкріплений відповідним фактом: зазначають, наприклад, комп'ютерні навички (конкретні пакети програм), володіння іноземною мовою тощо;
- особисті відомості (рік народження, сімейний стан);
- додаткова інформація (відомості про громадську діяльність, про членство у професійних об'єднаннях, зазначення можливості відрядження, ненормованого робочого дня).
Так, але потрібно подати повторно заяву через електронний сервіс, обравши шлях “Маю сертифікат”.
Так. Вам необхідно подати заяву через електронний сервіс та зазначити, що у Вас є Сертифікат. Після успішного відбору на посаду Фахівця із супроводу, Вас буде працевлаштовано в комунальну установу/заклад.
Після успішного проходження конкурсного відбору, Ви повинні пройти навчання в одному із Центрів ветеранського розвитку, що створені на базі закладів вищої освіти та отримати сертифікат за напрямом “Фахівець із супроводу ветеранів та демобілізованих осіб”.
Відбір кандидатів на посаду фахівця із супроводу проводить комісія, утворена місцевим органом, із залученням до її складу фахівців Міністерства у справах ветеранів України, експертів, керівника закладу та за можливості представників інституту громадянського суспільства (за згодою).
Відбір передбачає проведення тестування (психологічне, та на знання законодавства) за допомогою засобів програмного забезпечення Реєстру та співбесіду.
За умови рівних результатів проходження кандидатами відбору на посаду фахівця із супроводу перевага буде надаватися кандидату, який має статус ветерана війни або особи, яка має особливі заслуги перед Батьківщиною, або постраждалого учасника Революції Гідності, або члена сім’ї загиблого (померлого) ветерана війни, або члена сім’ї загиблого (померлого) Захисника чи загиблої (померлої) Захисниці України та перебуває на обліку в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни.
Приналежність кандидата до однієї з цих категорій осіб є додатковою, але не виключною перевагою. Головним пріоритетом при відборі кандидатів на посаду фахівця із супроводу є їхні професійні якості.
Так. При оголошенні нового набору на посади Фахівців із супроводу Ви можете подати заяву на проходження відбору. Крім того, система Вам запропонує стати в резерв. При відкритті нової вакансії, Ви зможете взяти участь у конкурсі.
При заповненні заявки у Вас буде можливість вибору територіальної громади у якій є вакансії, якщо не має вакансій - Ви будете зараховані у резерв. При введенні у штат комунальної установи/закладу посади Фахівця із супроводу, Ви зможете взяти участь у конкурсі на цю посаду. В резерві Ви будете перебувати до одного року з дати реєстрації.
Якщо Ваша громада не активна, тоді система запропонує Вам громаду, яка є суміжною з Вашою і в ній відкрита вакансія Фахівця із супроводу.
Фахівець із супроводу має стати авторитетом у територіальній громаді та серед ветеранів війни, демобілізованих осіб та членів їхніх сімей.
Сприяти реінтеграції та адаптації ветеранів та членів їхніх сімей під час переходу від військової служби в цивільне життя, а саме:
- організація і планування роботи;
- здійснення оцінювання ефективності місцевих ветеранських політик;
- виявлення осіб/сімей, на яких поширюється дія Закону України «Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту», та ведення їх реєстру в адміністративно-територіальній одиниці/ територіальній громаді;
- проведення оцінювання потреб ветеранів війни, демобілізованих осіб, членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих);
- консультування, інформування з питань: правової, психологічної допомоги; медичної реабілітації; соціальної, професійної адаптації; сприяння зайнятості; отримання житла; забезпечення розвитку спорту ветеранів війни та демобілізованих осіб; вшанування пам’яті ветеранів;
- співпраця з суб’єктами надання публічних (електронних публічних) послуг ветеранам;
- надання первинної психологічної допомоги, спрямованої на запобігання потраплянню у складні життєві обставини ветеранів війни і демобілізованих осіб та членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих);
- здійснення супроводу ветеранів війни, демобілізованих осіб, членів їх сімей, членів сімей загиблих (померлих), які потребують підтримки (допомоги);
- формування пропозиції щодо удосконалення можливостей територіальної громади в задоволенні потреб ветеранів, активного долучення ветеранів до життя територіальної громади, використання їхнього потенціалу для розвитку територіальної громади, регіону та суспільства в цілому.
- інші обов'язки, передбачені посадовою інструкцією фахівця із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб.
Фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб є штатним працівником установи/закладу комунальної форми власності. Крім того, у територіальних громадах розпочалося створення Ветеранських Просторів, які будуть багатофункціональними закладами, метою діяльності яких є реінтеграція ветеранів війни та членів їхніх сімей, надання інформаційно-консультаційної підтримки та інших послуг.
Фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб повинен надавати послуги 100 ветеранам війни та членам їхніх сімей (35 випадків) в місяць.
Фахівець із супроводу може мати 11-14 розряд (фахівець із супроводу - 11 розряд; фахівець із супроводу ІІ категорії - 12 розряд; фахівець із супроводу І категорії - 13 розряд: провідний фахівець - 14 розряд) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.08.2024 № 868 “Деякі питання оплати праці фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб”.
У межах фонду оплати праці виплачуватиметься надбавка за особливий характер праці у розмірі до 50 відсотків посадового окладу за фактично відпрацьований час. Конкретний розмір надбавки визначається керівником відповідної установи/закладу залежно від навантаження, своєчасності та якості наданих послуг, відсутності скарг.
Крім того, в межах фонду оплати праці може виплачуватися премія.
Вам буде надаватись супервізійна допомога провідними фахівцями. Також Ви можете звернутися до фахівців структурних підрозділів, на які покладено функції з питань ветеранської політики районних/обласних військових адміністрацій.
Інформаційна підтримка:
Єдина ветеранська лінія: 0 800 505 217
Графік роботи: щоденно з 8.00 до 20.00
Електронна пошта інформаційної підтримки:
Для отримання удосконаленого електронного підпису, зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів і надайте заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків. Повний перелік таких центрів.
Сформований файл удосконаленого електронного підпису, рекомендується зберігати на змінному носії (наприклад на флеш-носії).
Якщо ви звернетесь до Інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби, Міністерства внутрішніх справ України, Приватбанку ви можете отримати удосконалений електронний підпис безкоштовно. Інші надавачі довірчих послуг акредитованого центру сертифікації ключів оформлюють удосконалений електронний підпис відповідно до власних тарифів.
За допомогою удосконаленого електронного підпису можна підписувати електронні документи, користуватися електронними послугами, реєструватися на державних порталах тощо. Документи, підписані за допомогою удосконаленого електронного підпису, мають таку саму юридичну силу, як і звичайні.
Строк дії удосконаленого електронного підпису складає 1-2 роки. У разі закінчення терміну дії удосконаленого електронного підпису, ви можете просто поновити його строк дії онлайн через веб-сайт надавача.
На сторінці авторизації натисніть на вкладку Файловий ключ. Перетягніть у область виділену пунктирною лінією файл ключа або завантажте його зі свого носія.
У процесі обробки інформації дані заявника знеособлюються. Усі персональні дані заявників обробляються та зберігаються виключно в Єдиному державному реєстрі ветеранів війни (ЄДРВВ). В ЄДРВВ створено комплексну систему захисту інформації (КСЗІ) та підтверджено її відповідність вимогам нормативних документів у сфері технічного та криптографічного захисту інформації.
Закон “України Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”;
Закон України “Про захист персональних даних”;
Постанова Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1175 “Деякі питання Міністерства у справах ветеранів України”;
Постанова Кабінету Міністрів України від 14 серпня 2019 р. № 700 “Про Єдиний державний реєстр ветеранів війни”;
Постанова Кабінету Міністрів України від 11.07.2023 № 702 “Деякі питання діяльності територіальних органів Міністерства у справах ветеранів та підрозділів обласної, Київської та Севастопольської міської, районної, районної в мм. Києві та Севастополі державних адміністрацій з питань ветеранської політики”;
Постанова Кабінету Міністрів України від 09.07.2024 № 805 “Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 21 червня 2017 р. № 432 і від 18 березня 2024 р. № 307”;
Постанова Кабінету Міністрів України від 05.07.2024 № 779 “Про затвердження Порядку та умов надання у 2024 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя та окремі заходи з підтримки осіб, які захищали незалежність, суверенітет та територіальну цілісність України”;
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.2024 № 868 “Деякі питання оплати праці фахівців із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб”;
Постанова Кабінету Міністрів України від 02.08.2024 № 881 “Деякі питання забезпечення інституту помічника ветерана в системі переходу від військової служби до цивільного життя”;
Наказ Міністерства у справах ветеранів від 09.04.2024 № 111 “Про затвердження професійного стандарту «Фахівець із супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб”;
Наказ Міністерства у справах ветеранів від 05.06.2024 № 168 “Про затвердження методичних рекомендацій щодо створення та функціонування ветеранських просторів”.